جراحی بینی شیراز

توسط | نوامبر 15, 2020 | جراحی بینی

عمل جراحی بینی شیراز

جراحی بینی شیراز : در دنیای امروز ، هر روزه شاهد افزایش تعداد افراد زیبا جو که خواستار انجام جراحی زیبایی بینی می باشند ، هستیم ؛ چرا که بینی ، برجسته ترین عضو صورت بوده و به همین علت نیز تاثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد.

در حین انجام عمل زیبایی بینی ، علاوه بر رفع تمامی مشکلات ظاهری بینی ، می توان بسیاری از مشکلات دیگر همچون پولیپ ، تنفس ، انحراف و از این قبیل موارد را نیز برطرف کرد.

مهم ترین نکته که افراد زیبا جو که خواستار انجام جراحی بینی هستند باید بسیار به آن توجه نمایند ، انتخاب پزشک می باشد ؛ چرا که جراح بینی ، جزء تاثیر گذارترین عوامل در نتایج دریافتی از عمل زیبایی بینی بوده و در صورتی که تجربه و مهارت کافی در این زمینه را نداشته باشد ، می تواند منجر به بروز بسیاری از مشکلات همانند غیر قرینگی ، مشکلات تنفسی ، عفونت و از این قبیل موارد در افراد شود ؛ به همین علت به افراد توصیه می شود در انتخاب دکتر جراح بینی ، بسیار دقت کرده و یکی از بهترین آن ها را انتخاب کنند.

جراحی بینی شیراز

عوارض جراحی بینی چیست ؟

عمل زیبایی بینی نیز همانند سایر جراحی های زیبایی ، با عوارض و اثراتی جانبی همراه خواهد بود ؛ اما خوشبختانه ، با انتخاب بهترین جراح بینی و رعایت نکات قبل و بعد از آن ، به راحتی می توان از بروز آن ها جلوگیری کرد ؛ به همین علت ، همواره به متقاضیان جراحی زیبایی ، توصیه می شود ؛ در انتخاب پزشک ، بسیار دقت کرده و یکی از بهترین آن ها را انتخاب نمایند و همچنین ، به توصیه های ایشان عمل نمایند.

در صورت بی توجهی به مواردی که در فوق به آن ها ، اشاره شد ؛ امکان رویارویی با عوارض و خطراتی ؛ از جمله بی حسی ، انسداد بینی ، از دست دادن حس بویایی ، غیرقرینگی حفره های بینی ، مشکلات تنفسی ، انحراف تیغه بینی ، خر و پف در حین خواب ، عفونت ، چسبندگی بینی ، خونریزی و از این قبیل موارد وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است ؛ حتی در برخی از مواقع ، بیماران به جراحی ترمیمی بینی نیز نیاز پیدا خواهند کرد.

بنابراین ، جهت جلوگیری از بروز عوارض فوق ، نهایت دقت را در انتخاب جراح بینی به کار ببرید ؛ از آنجایی که عمل بینی در دسته جراحی های ضروری ، قرار نمی گیرد ؛ بنابراین ، شما وقت کافی جهت پیدا کردن بهترین جراح بینی را دارید.

بهترین دکتر جراحی بینی

دکتر کرمی جراح بینی شیراز ، یکی از بهترین ها در این زمینه می باشند و در کارنامه کاری خود دارای نمونه کارهای بسیار موفقی هستند ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ایشان و هم چنین مشاهده نمونه کارهای شان ، می توانید به صفحه اینستاگرام دکتر دنیا کرمی ، مراجعه نمایید.

هزینه جراحی زیبایی بینی

از متداول ترین سوالات در زمینه جراحی زیبایی بینی ، باید به این پرسش اشاره کنیم :

هزینه عمل زیبایی بینی چقدر است ؟

جهت پاسخ دقیق به این پرسش ، نیاز به تحت معاینه قرار گرفتن فرد می باشد ؛ از این رو به کسانی که تصمیم به انجام عمل زیبایی بینی داشته و قصد اطلاع از هزینه آن را دارند ، توصیه به مراجعه نزد جراح بینی می گردد.

آیا بیمه هزینه جراحی زیبایی بینی را متقبل می شود ؟

خیر ؛ شرکت های بیمه ، هزینه هیچ یک از جراحی های زیبایی را تحت پوشش قرار نمی دهند و تنها هزینه جراحی های درمانی را متقبل می شوند.