بهترین جراح بینی شیراز

جراح بینی شیراز : نتیجه دریافتی از جراحی بینی ، علاوه بر برخی از فاکتورهای فردی ؛ همچون سن ، پوست ، ایردات ،  ساختار آناتومی بینی و از این قبیل موارد به تجربه و مهارت جراح بینی نیز بستگی دارد ؛ از این رو انتخاب جراح بینی از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و نیازمند دقت بسیار می باشد.

دریافت نتیجه مطلوب از جراحی زیبایی بینی ، تنها به فرم ظاهری آن بسنده نمی شود ؛ بلکه عملکرد صحیح بینی پس از عمل زیبایی بینی ، نیز بسیار اهمیت داشته و نباید در آن خللی به وجود آید.

جراح بینی شیراز

بهترین جراح بینی شیراز

دکتر دنیا کرمی ، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی ، دارای بورد تخصصی بوده و چندین سال سابقه در زمینه جراحی زیبایی بینی دارند ؛ از این رو تجربه و مهارت ایشان در این زمینه بسیار زیاد می باشد ؛ لازم به ذکر است در حال حاضر دکتر دنیا کرمی ، یکی از بهترین جراحان بینی در شیراز بوده و محبوبیت بسیاری در میان مردم این شهر دارند ؛ چرا که به خواسته و انتظارات مراجعه کنندگان احترام گذاشته و تلاش می کنند بهترین نتایج را از جراحی بینی دریافت نمایند.

به منظور آشنایی بیشتر با دکتر دنیا کرمی می توانید به سایت و صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کرده و نمونه کارهای شان را مشاهده کنید.

نکات جراحی بینی

در بسیاری از مواقع شاهد خواهیم بود افرادی که به جراح بینی مراجعه می کنند ، خواستار کوچک شدن بیش از حد بینی خود هستند ؛ در این باره باید ذکر شود کوچک شدن بیش از حد بینی نه تنها سبب زیبایی چهره نمی شود ، بلکه در آن تداخل نیز ایجاد می کند ؛ مهم ترین نکته در اندازه بینی ایجاد تعادل و هماهنگی در صورت می باشد ، به گونه ای که تمامی اعضا صورت با یکدیگر تعادل و تناسب داشته باشند.

علاوه بر مطلب فوق امکان تغییر اندازه بسیار در برخی از بینی ها همچون بینی های گوشتی به علت ویژگی های منحصر به فردشان وجود نداشته و نتایج مطلوبی از کوچک شدن بیش از حد بینی خود دریافت نخواهند کرد.

هزینه جراحی زیبایی بینی

به علت تاثیر گذاری پارامترهای بسیاری بر روی هزینه جراحی بینی ، ما قادر به بیان قیمت مشخصی برای آن نیستیم و افراد به منظور اطلاع از هزینه عمل بینی ، باید به جراح بینی مراجعه نمایند ؛ پس از انجام معاینات مورد نیاز هزینه جراحی بینی ، در آنان مشخص می گردد.

پرسش و پاسخ جراحی بینی

تورم و کبوی ناشی از عمل بینی ، پس از گذشت چه مدت زمانی بر طرف می شود ؟

در اکثر مواقع ، همزمان با اتمام دوران نقاهت جراحی زیبایی بینی ، تورم و کبودی ناشی از آن نیز بر طرف می شود ؛ لازم به ذکر است رعایت برخی از موارد می تواند موجب تسریع در روند بهبودی تورم و کبودی ناشی از جراحی بینی شود ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به مقاله مراقبت های بعد از جراحی بینی موجود در سایت مراجعه نمایید.

دوران نقاهت عمل زیبایی بینی چه مدت است ؟

امروزه با استفاده از تکنیک های نوین و استاندارد در عمل جراحی بینی ، دوران نقاهت آن به 7 الی 10 روز کاهش پیدا کرده است و بیمارانی که تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته اند ، پس از گذشت این مدت زمان می توانند به انجام فعالیت های روزانه خود بپردازند.

جراح بینی شیراز

چه مدت پس از جراحی زیبایی بینی باید از چسب بینی استفاده کرد ؟

مدت زمان استفاده از چسب بینی ، بسته به شرایط بیماران و نظر جراح بینی متغیر می باشد ؛ از این رو پزشک معالج بیمار ، در این باره تصمیم می گیرد.

آیا جراحی زیبایی بینی دردناک است ؟

عمل جراحی بینی ، تحت بیهوشی عمومی انجام می گیرد ؛ بنابراین افراد در حین عمل دردی را احساس نخواهند کرد ، در دوران نقاهت عمل بینی نیز احساس درد خفیف ، طبیعی بوده که با مصرف مسکن می توان آن را کنترل کرد.

آیا امکان بروز مشکلات تنفسی پس از انجام جراحی زیبایی بینی وجود دارد ؟

در صورتی که جراح بینی منتخب بیمار ، در این زمینه با تجربه و چیره دست باشد ؛ بروز عوارض پس از عمل بینی تا حد بسیاری کاهش می یابد ؛ اما در غیر این صورت امکان بروز مشکلاتی از قبیل مشکلات تنفسی ، درد شدید و از این قبیل موارد وجود دارد.