جراحی زیبایی بینی شیراز

توسط | آبان ۲۷, ۱۴۰۰ | مقالات

 بینی ، برجسته ترین عضو صورت بوده و نسبت به سایر اعضا بیشتر در معرض دید است ؛ از این رو جراحی بینی ، از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی صورت محسوب می شود و متقاضیان زیادی از سرتاسر ایران از جمله شیراز دارد. جراحی بینی ، به رفع مشکلات ظاهری بینی پرداخته و می توان آن را همزمان با جراحی های درمانی بینی همچون پولیپ ، انحراف بینی و از این قبیل موارد انجام داد. اگر شما در شیراز زندگی می کنید و قصد دارید اطلاعاتی در رابطه با جراحی زیبایی بینی شیراز بدانید ، پیشنهاد می دهیم جهت اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

جراحی زیبایی بینی در شیراز

انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی

کسانی که تصمیم به انجام جراحی بینی خود گرفته اند ، باید در انتخاب جراح بینی بسیار دقت کرده و یکی از بهترین آن ها را برگزینند ؛ امروزه متقاضیان جهت انتخاب جراح بینی ، می توانند به جستجو در اینترنت پرداخته یا از دوستان و آشنایان خود که در این زمینه اطلاعات دارند ، کمک بگیرند.

جستجو با عباراتی همچون جراحی زیبایی بینی شیراز ، بهترین جراح بینی در شیراز و از این قبیل موارد با توحه به محدوده محل سکونت افراد ، کمک بسیاری به انتخاب جراح بینی می کند.

بهترین جراح بینی در شیراز

دکتر دنیا کرمی ، بهترین جراح بینی شیراز سال هاست در حال فعالیت در زمینه عمل زیبایی بینی بوده و تجربه بسیاری را در این زمینه کسب کرده و نمونه کارهای موفق بسیاری نیز در کارنامه کاری خود ثبت کرده اند ؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دکتر کرمی جراح بینی شیراز ، می توانید به صفحه اینستاگرام شان مراجعه نمایید.

روش انجام جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی شیراز به دو روش عمل باز بینی و عمل بسته بینی  انجام می شود.

عمل بینی بسته ، اولین روشی است که با آن فرم ظاهری بینی عمل می شد. محدودیت های این روش سبب شد پزشکان بعد از مدت ها عمل زیبایی بینی را به روش باز انجام دهند. امروز جراحی در بینی به روش باز نسبت به بسته رواج بیشتری دارد.

لازم به ذکر است که گاهی پزشک با توجه به صلاحدید و خواست بیماری عمل بسته بینی نیز انجام می دهد.

  • جراحی باز بینی 

در روش باز ، جراح در ناحیه کلوملا یا حدفاصل دو سوراخ بینی برش ایجاد می کند و بدین ترتیب پوست بینی را تا جایی که به طور کامل به ساختمان بینی تسلط داشته باشد ، از آن جدا می کند.

جراح اشکلات بینی را برطرف کرده ، قوز را می تراشد و نوک بینی را فرم می دهد. تمامی موارد با رعایت قوانین زیباشناسی و حفظ سلامتی فرد انجام می شود.

  • جراحی بسته بینی

در این روش ، جراح به وسیله ابزار پزشکی ، پوست بینی را از داخل بالابرده و نگه می دارد. سپس به طور غیر مستقیم فرم بینی را تغییر می دهد.

بیهوشی در جراحی بینی

پزشکان با تبحر شیراز ، عموما مراجعه کنندگان جهت انجام جراحی زیبایی بینی شیراز را به روش بیهوشی عمومی ، بیهوش می کنند. این روش بیهوشی در سراسر دنیا مورد تایید است و پزشکان بی شماری از آن استفاده می کنند.

روش دیگر بیهوشی در عمل زیبایی بینی ، بیهوشی وریدی است که گاهی ، بسته به شرایط زیباجو و صلاحدید پزشک ، این روش نیز استفاده می شود.  در ادامه هر دو روش مذکور را توضیح می دهیم.

  • بیهوشی عمومی در عمل بینی

در این روش ، پزشک بیهوشی ماده ای را جلوی دهان و بینی مراجعه کننده می گیرد. این ماده به رگ های وریدی فرد وارد شده و هوشیاری فرد از دست می رود.

در روش بیهوشی مذکور ، متقاضی جهت تنفس نیاز به لوله هایی دارد که از راه دهان به نای وی وارد می شود.

  • بیهوشی وریدی در عمل بینی

در این روش ، پزشک بیهوشی ماده بیهوشی را از طریق آنژیوکت وارد رگ های زیباجو می کند ؛ پس از آن فرد به خواب عمیقی می رود و خود بدون کمک هیچ دستگاهی ، نفس می کشد. در این هنگام پزشک بینی را به طور موضعی بی حس کرده و پروسه تغییر را انجام می دهد.

اشکالی که به بیهوشی وریدی در این نوع جراحی زیبایی بینی شیراز و تمام مناطق ایران وارد است ، تجربه شنیدن صدای چکش و شکستن استخوان است. این تجربه بعد از خارج شدن متقاضی از ریکاوری به پزشک گزارش داده می شود.

جراحی بینی با فرم گوشتی

بینی ها گوشتی دارای ویژگی های زیر هستند :

  • پوست ضخیمی دارند ؛
  • نک پهنی دارند ؛
  • غضروف و استخوان نرمی دارند.

غضروف نرم این فرم از بینی ها ، پروسه تغییر را با چالش رو به رو می کند. بنابراین اگر شما دارای این فرم بینی هستید ، در صورتی عمل زیبایی بینی خود را نزد پزشک حرفه ای در شیراز انجام ندهید ، احتمال بازگشت پذیری بینی وجود دارد.

پزشک حرفه ای حین تغییر پروسه علاوه بر تغییر فرم بینی ، غضروف و استخوان بینی را مستحکم و قوی می کند. این ایجاد قدرت سبب می شود نوک بینی در مقابل فشار مقاوم شود و فرم بینی بعد از گذشت چند وقت به حالت قبلی بازنگردد.

جراحی بینی با فرم استخوانی

بینی هایی با فرم استخوانی دارای ویژگی های زیر هستند:

  • پوست نازکی دارند.
  • اغلب دارای قوز بینی هستند.
  • ارتفاع آن ها زیاد است.
  • ممکن است سوراخ های بینی این فرم بینی بزرگ باشد.

با فرم استخوانی ، با هدف رفع قوز و کوچک کردن سایز آن انجام می شود. افراد زیادی با این فرم بینی ها در شیراز کاندیدای عمل بینی هستند.

اقدامات قبل از جراحی بینی

  • اولین و مهم ترین اقدام پیش از انجام جراحی زیبایی بینی شیراز ، انتخاب جراح بینی ماهر و چیره دست است ؛ چرا که از جراح بینی ، به عنوان یکی از تاثیر گذارترین عوامل در نتیجه دریافتی از عمل زیبایی بینی ، یاد می شود.
  • مصرف برخی از داروها از جمله آسپرین ، بروفن و از این قبیل موارد منجر به بروز اختلال در انعقاد خون می گردد ؛ از این رو به افراد توصیه می شود از مدتی قبل از انجام فرآیند از مصرف این موارد خودداری نمایند.
  • افراد زیباجو خواستار تغییر فرم بینی خود ، باید از مدتی قبل از انجام پروسه ، از مصرف مشروبات الکلی و همچنین استعمال دخانیات خودداری نمایند.

اقدامات شب قبل از جراحی بینی

  1. طبق توصیه جراح بینی ، افرادی که خواستار انجام عمل بینی هستند ، باید در شب قبل استحمام کنند ؛ چرا که تا مدتی پس از عمل زیبایی بینی ، از انجام استحمام بخصوص شستشوی سر و موها منع می شوند.
  2. شب قبل از عمل بینی ، شام سبک میل کرده و از 8 ساعت قبل از انجام پروسه تغییر فرم بینی ، از خوردن و آشامیدن خودداری نمایید ؛ چرا که افراد در روز عمل  باید ناشتا باشند.

اقدامات روز جراحی بینی

  • حضور همراه در روز جراحی زیبایی بینی شیراز ، الزامی می باشد.
  • افراد زیباجو باید دقت نمایند که پرونده پزشکی خود را در روز عمل ، فراموش نکنند.
  • افراد باید یک الی نیم ساعت پیش از شروع ، در کلینیک یا بیمارستان حضور داشته باشند.
  • بانوان باید توجه نمایند که در روز انجام پروسه ، هیچ گونه زیورآلات به همراه نداشته باشند.
  • جراح بینی ، به بانوانی که تصمیم به انجام این پروسه گرفته اند ، توصیه می کند ناخن هایشان در روز عمل لاک نداشته باشد.
  • آقایان بهتر است در روز انجام پروسه ، بدون ریش و سبیل باشند.

جراحی زیبایی بینی شیراز

عوارض

در صورتی که جراحی زیبایی بینی شیراز ، توسط جراح ماهر و چیره دست انجام گرفته باشد و افراد نیز به رعایت نکات و مراقبت های قبل و بعد از جراحی در بینی توجه نشان داده و در رابطه با آن سهل انگاری نکرده باشند ، هیچ گونه عوارضی آن ها را تهدید نکرده و نتایج مطلوبی را از عمل زیبایی بینی ، دریافت خواهند کرد.

شایع ترین عوارض این جراحی که اجتناب ناپذیر بوده و در تمامی بیماران رخ می دهد ، تورم و کبودی است ؛ که با گذشت زمان و به تدریج برطرف می شود.

هزینه جراحی زیبایی بینی شیراز

هزینه جراحی زیبایی بینی شیراز ، با توجه به پارامترهای بسیاری در هر فرد متغیر است ؛ از این رو به افرادی که قصد اطلاع از هزینه جراحی بینی را دارند ، توصیه می شود به جراح بینی مراجعه نمایند ؛ قیمت این عمل ، پس از انجام معاینات مورد نیاز مشخص می گردد.